Cererea de oferta este inregistrata automat sub un numar unic in sistemul nostru, iar clientul primeste un mail de confirmare de primire. Solicitarea este apoi transmisa unui Director de proiect (DP).
Dupa o analiza amanuntita a solicitarii si documentatiei aferente, DP contacteaza clientul in termen de 30 de minute pentru confirma cu acesta toate detaliile / solicita informatii suplimentare (terminologie agreata/glosar, termen de predare alternativ etc).
Odata adunate/confirmate toate informatiile necesare, DP genereaza si transmite clientului o oferta personalizata ce include toate detaliile proiectului, in special costul detaliat si general alaturi de timpul de executie asumat.
Ulterior aceptarii de catre client a ofertei transmise, DP identifica si organizeaza resursele necesare realizarii proiectului, initiaza proiectul in sistemul kalimera si demareaza activitatile aferente, oferind clientului o confirmare in acest sens.
Echipa de proiect incepe lucrul efectiv la traducere, utilizand uneltele/glosarul/terminologia agreate si asigurandu-se ca intregul proces tine cont de specificatiile clientului.
Dupa caz, in functie de caracteristicile fiecarui proiect in parte, ulterior procesului de auto-revizie realizat de catre traducator, se trece la o revizie suplimentara, efectuata de catre un lingvist diferit. La final, DP verifica de asemenea continutul/fisierele traduse pentru a se asigura ca specificatiile au fost respectate.
In conformitate cu specificatiile proiectului, continutul/fisierele traduse pot necesita anumite operatiuni de asezare in pagina/procesare grafica, utilizand instrumente software specifice. Specialistii nostri in DTP se ocupa de acest pas, asigurandu-se ca fisierele tinta se incadreaza perfect in cerintele grafice.
Dupa finalizarea tuturor operatiunilor aferente fluxului de lucru stabilit, DP livreaza continutul/fisierele traduse, solicitand cu aceasta ocazie o confirmare de primire din partea clientului dar si feedback asupra serviciilor prestate.
Cererea de oferta este inregistrata automat sub un numar unic in sistemul nostru, iar clientul primeste un mail de confirmare de primire. Solicitarea este apoi transmisa unui Director de proiect (DP).
Dupa o analiza amanuntita a solicitarii si documentatiei aferente, DP contacteaza clientul in termen de 30 de minute pentru confirma cu acesta toate detaliile / solicita informatii suplimentare (terminologie agreata/glosar, termen de predare alternativ etc).
Odata adunate/confirmate toate informatiile necesare, DP genereaza si transmite clientului o oferta personalizata ce include toate detaliile proiectului, in special costul detaliat si general alaturi de timpul de executie asumat.
Ulterior aceptarii de catre client a ofertei transmise, DP identifica si organizeaza resursele necesare realizarii proiectului, initiaza proiectul in sistemul kalimera si demareaza activitatile aferente, oferind clientului o confirmare in acest sens.
Echipa de proiect incepe lucrul efectiv la traducere, utilizand uneltele/glosarul/terminologia agreate si asigurandu-se ca intregul proces tine cont de specificatiile clientului.
Dupa caz, in functie de caracteristicile fiecarui proiect in parte, ulterior procesului de auto-revizie realizat de catre traducator, se trece la o revizie suplimentara, efectuata de catre un lingvist diferit. La final, DP verifica de asemenea continutul/fisierele traduse pentru a se asigura ca specificatiile au fost respectate.
In conformitate cu specificatiile proiectului, continutul/fisierele traduse pot necesita anumite operatiuni de asezare in pagina/procesare grafica, utilizand instrumente software specifice. Specialistii nostri in DTP se ocupa de acest pas, asigurandu-se ca fisierele tinta se incadreaza perfect in cerintele grafice.
Dupa finalizarea tuturor operatiunilor aferente fluxului de lucru stabilit, DP livreaza continutul/fisierele traduse, solicitand cu aceasta ocazie o confirmare de primire din partea clientului dar si feedback asupra serviciilor prestate.
Cererea de oferta este inregistrata automat sub un numar unic in sistemul nostru, iar clientul primeste un mail de confirmare de primire. Solicitarea este apoi transmisa unui Director de proiect (DP).
Dupa o analiza amanuntita a solicitarii si documentatiei aferente, DP contacteaza clientul in termen de 30 de minute pentru confirma cu acesta toate detaliile / solicita informatii suplimentare (terminologie agreata/glosar, termen de predare alternativ etc).
Odata adunate/confirmate toate informatiile necesare, DP genereaza si transmite clientului o oferta personalizata ce include toate detaliile proiectului, in special costul detaliat si general alaturi de timpul de executie asumat.
Ulterior aceptarii de catre client a ofertei transmise, DP identifica si organizeaza resursele necesare realizarii proiectului, initiaza proiectul in sistemul kalimera si demareaza activitatile aferente, oferind clientului o confirmare in acest sens.
Echipa de proiect incepe lucrul efectiv la traducere, utilizand uneltele/glosarul/terminologia agreate si asigurandu-se ca intregul proces tine cont de specificatiile clientului.
Dupa caz, in functie de caracteristicile fiecarui proiect in parte, ulterior procesului de auto-revizie realizat de catre traducator, se trece la o revizie suplimentara, efectuata de catre un lingvist diferit. La final, DP verifica de asemenea continutul/fisierele traduse pentru a se asigura ca specificatiile au fost respectate.
In conformitate cu specificatiile proiectului, continutul/fisierele traduse pot necesita anumite operatiuni de asezare in pagina/procesare grafica, utilizand instrumente software specifice. Specialistii nostri in DTP se ocupa de acest pas, asigurandu-se ca fisierele tinta se incadreaza perfect in cerintele grafice.
Dupa finalizarea tuturor operatiunilor aferente fluxului de lucru stabilit, DP livreaza continutul/fisierele traduse, solicitand cu aceasta ocazie o confirmare de primire din partea clientului dar si feedback asupra serviciilor prestate.
De-a lungul timpului, am avut sansa si imensa oportunitate de a lucra cu parteneri din multiple domenii de activitate si ne mandrim cu faptul ca peste 98% din portofoliul kalimera este reprezentat de clienti recurenti.
Experienta noastra acopera o gama larga de limbi precum:
Kalimera Business SRL
TVA: RO18005949
Reg.Com: J40/16606/2005
DUNS: 683688543